В комплекті: 10 ігрових карт та правила гри. Гра "Криївка" - це гра створена Молодим Народним Рухом, як українська альтернатива відомій грі "Мафія". Вона містить у собі повстанський колорит, звичаї та традиції. Мета гри - упівці мають вичислити НКВСівців та відправити їх "на гілляку". Це вони можуть зробити шляхом щоденного голосування.
Основні гравці:
Упівці - їх всього 6. Відрізняючий знак - жовтий тризуб у лівому верхньому куті карти. Вони є прототипом мирних мешканців у грі "Мафія".
Голова НКВС - головний та найнебезпечніший серед червоних. Відрізняючий знак - посвідчення "СМЕРШ" у лівому нижньому куті карти. Саме йому завдячують гравці, яких прибирають в перші ж ночі, і які не встигають награтися .Голова НКВС є прототипом Дона у грі "Мафія".
Голова СБ УПА - головний упівець, який відповідає за безпеку в криївці. Відрізняючий знак - тризуб на синьому фоні у лівому верхньому куті карти. Голова СБ прокидається щоночі і намагається визначити хто з упівців є зрадником. Дуже часто саме від його інтуіції та вміння переконувати залежить результат гри упівіців. Голова СБ УПА є прототипом Шерифа у грі "Мафія".